ماهانماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

ملوسکم

بدون عنوان

1393/10/14 1:26
نویسنده : فاطی
396 بازدید
اشتراک گذاری

احوالات ماهان در این روزها

1:غذاهای مورد علاقم:سرلاک  دنت   پوره هویچ  بیسکویت  کیک  نان غذای بزرگترها

2:نوشیدنی ومیوه ها: پرتقال  پوره سیب و موز در کل عاشق میوه هستم ولی درسته باید باشه اب میوها رو نمیخورم

 

3:روابط اجتماعی :با بابابزرگام روابطم عالیه با دیگران هم وقتی بغلشون میرم یکم غریبگی میکنم ولی یکم بعد باهاشون دوست میشم

 

4:حرکتی :سینه خیز میرم بابای ومامانی هیچی جرات ندارن بزارن روی زمین سه سوت میرم سراغشون همشون پهن میکنم یکم خطرناکم شدم باید خیلی مواظبم باشم مامانی همش میگه وای از روزی که این گاگله کنه در حد چند دقیقه هم میشینم

--

5:خرابکاریام:دکمه لب تاب بابا رو خراب کردم مجسمه های مامان و هم دست میزنم مرتب -سر شیشه قطرهام هم باز کردم ریختم رو خودم مامان عکسشو میزارهواستون

 

6:سرگرمی ام:عاشق عکس های کتاب قصه ام با کارتام هم بازی میکنم روروکم هم خیلی دوست دارم سوار شم صبح هام هم شبکه پویا نگاه میکنم وصبحانه میخورم

 

7:در ضمن عاشق اوند ساعتم تا تو اتاقم میرم فقط به همین نگاه میکنم - دستم میدم هروقت بهم بگن دست بده دستم رو فورا میبرم واسشون قربون دست خشکلت بشم - عینک هم رو چشم هرکس باشه باید حتما بردارم-هروقت مامان میگه ماهان نگا فورا نگاش میکنم-

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ملوسکم می باشد